WARUNKI GWARANCJI

1. PRO Sp. z o.o. w Bielsku-Białej ( gwarant) udziela gwarancji co do jakości sprzedanego urządzenia .
2. Gwarancja obejmuje wyłącznie wady powstałe z przyczyny tkwiącej w sprzedanym urządzeniu .
3. Okres gwarancji wynosi 12 miesięcy od daty zakupu urządzenia.
4. W ramach udzielonej gwarancji, gwarant zobowiązuje się do bezpłatnego usunięcia wady urządzenia.
5. Gwarancja nie obejmuje :
a) uszkodzeń mechanicznych z winy użytkownika ,
b) uszkodzeń powstałych w wyniku niewłaściwego, niezgodnego z instrukcja używania i przechowywania urządzenia.
c) uszkodzeń powstałych w wyniku niewłaściwej konserwacji urządzenia,
d) uszkodzeń powstałych w wyniku zastosowania niewłaściwych części, osprzętu lub materiałów eksploatacyjnych.
e) uszkodzeń powstałych w wyniku zaniechania natychmiastowego zgłoszenia dostrzeżonej usterki.
f) części podlegających normalnemu zużyciu podczas eksploatacji,
g) czynności, które zgodnie z instrukcją obsługi, użytkownik zobowiązany jest wykonać we własnym zakresie i na własny koszt.
6. Użytkownik traci uprawnienia z gwarancji w razie stwierdzenia dokonania jakichkolwiek ingerencji w urządzeniu nie pochodzących od autoryzowanego serwisu.
7. Jedyną podstawę do dokonania naprawy stanowi ważna karta gwarancyjna. Karta gwarancyjna jest ważna, jeśli posiada wpisaną datę sprzedaży, nazwę i typ urządzenia - potwierdzone podpisem i pieczęcią sprzedawcy.
8. W przypadku stwierdzenia jakichkolwiek uszkodzeń lub niesprawności urządzenia. Użytkownik zobowiązany jest je dostarczyć na własny koszt do sprzedawcy . u którego je zakupił lub bezpośrednio do siedziby gwaranta. Urządzenie powinno zostać dostarczone wraz z kartą gwarancyjną oraz z całym osprzętem w opakowaniu fabrycznym lub opakowaniu zastępczym , należycie zabezpieczającym je przed uszkodzeniem.
9. Po otrzymaniu reklamowanego urządzenia gwarant zobowiązuje się zająć stanowisko w sprawie reklamacji nie później niż. w terminie 14 dni od daty dostarczenia urządzenia do naprawy.
10. Gwarancja ulega przedłużeniu o okres od daty zgłoszenia usterki do dnia wykonania naprawy.
11. Odpowiedzialność gwaranta jest